יגל מטבחים | פרופיל חברה מטבחים
 
 
לפרטים\הצעת מחיר:
שם:*
טלפון:*
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
 
 
 

עיצוב מטבחי זכוכית בהתאמה אישית - יגל מטבחים

 
רכישת מטבחי זכוכית מומלצת מאד עבור ביתכם. ראשית כל, היא משפרת לאין ערוך את החוויה העיצובית בבית, כאשר מכל קיר, כולל משיש המטבח עצמו, בוקע ברק וזוהר. שנית, הם מתאימים לכל סוגי הבתים, מודרניים וכפריים כאחד. שלישית, באמצעות התקנה פשוטה וקלה ניתן לשפר לאין ערוך את התפקוד ואת המראה הפנימי של המטבח. יצוין כי כל נדבך זכוכית מיועד לשימוש במטבח, מחוסם ובעל מנגנון נגד התפזרות זכוכיות בעת שבירה.
 
בחרו את פאנל שיש העבודה
 
פאנל שיש העבודה הוא אחד מהמאפיינים החשובים במטבחכם. פאנל זה קובע, למעשה, כיצד ייראה השיש וכיצד תתרשמו ממנו מדי יום או שבוע כאשר תיגשו לעבד ולבשל את מזונכם. לכן, מומלץ להקדיש לו מחשבה רבה, לבחור פאנל חלק או מחוספס, עם זכוכית בעיבוד רגיל או בעיבוד התזת חול. חשוב להשקיע מחשבה גם בצבע של הפאנל ואפילו לחלק אותו בין מיקומיו השונים לצבעים נפרדים. המומחים של "יגל מטבחים" לשירותכם בנושא זה, וישמחו לסייע לכם לאפיין את שיש העבודה.
 
בחרו את עיצוב פלטות הארונות
 
הפלטה של כל ארון וארון, כל מגירה ומגירה וכל מדף ומדף חשובה מאד לעיצוב המטבח. המראה שלה הוא שקובע, למעשה, את זהותו. לכן, על מנת לבחור זאת כנדרש, ועל מנת שיושג עיצוב ברמה טובה, גבשו רעיונית את מראם של הארונות. המומחים של יגל מטבחים יציגו לכם מספר דגמים לבחירה. מומלץ לבחור פלטות קטנות עבור מטבחים קטנים על מנת לא לגרום להן להתבלט יתר על המידה בחדר ולגרום לעיצוב מגושם כמעה.
 
בחרו את עיצוב פרזול המטבח החדש שלכם
 
הפרזול מתייחס בעיקר לידיות הארונות, ידיות המגירות ומעטפות המתכת של המדפים. חשוב לבחור בצבעים זהים והמשכיים אחד לשני אבל מומלץ שהם יהיו שונים מצבע הארון, המגירה או המדף, על מנת לחדד את עיצוב המטבח. לא כל צבע יתאים לכל סוג פלטת ארון או מגירה, ולכן קטלוג "יגל מטבחים" עומד לרשותכם, ומנו תוכלו לבחור את הפרזול המומלץ לכם.

מטבחי יגל – מטבחי זכוכית בעיצוב אישי

בחברת "יגל מטבחים" מתמחים בעיצוב מטבחי זכוכית עבור כל סוגי עיצובי הבית: כפרי ומודרני כאחד. החברה עובדת על פי מצווה רצון הלקוח, ומציגה לו מבחר מטבחי זכוכית מקטלוג מוכן. החברה תבצע גם את התקנתו של כל מטבח ומטבח: עובדים מיומנים יעמלו את התקנתו ויציגו לכם מטבח מן המוכן בתוך פרק זמן קצר ביותר.
 
צרו קשר עם "יגל מטבחים" למידע נוסף על מטבחי זכוכית!
 

יגל מטבחים, מטבחים במושב יגל, כתובת אולם התצוגה: רחוב הדקל 28, מושב יגל, טלפון שירות יגל מטבחים: 053-8097122